2007-04-06

Spämm

Kust on tulnud sõna 'spam'? Mina ei teadnud, polnud enne sellesse süvenenud. Selgub, et Monty Python on süüdi:
Originally just a canned sandwich filler product, now this term is also used to refer to the practice of blindly posting commercial messages or advertisements to a large number of unrelated and uninterested newsgroups.

http://webweevers.com/glossary3.htm

Spam is a popular Monty Python sketch, first broadcast in 1970. In the sketch, two customers are trying to order a breakfast without SPAM from a menu which includes the processed meat product in every entree. The term spam (in electronic communication) is derived from this sketch.

http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_(Monty_Python)

7 kommentaari:

Ave. ütles ...

Kuna ma pean tegema koolis sugupuud ja kroonikat, siis otsisin netis natuke materjali. ja sattusin selle blogi peale, kus sa kirjutad Oskar Lõvist. Nimelt on Oskar Lõvi minu vanaisa onu.
Niimoodi juhuslikult otsides võib ka sugulasi üles leida :)

Kuutroll ütles ...

See on Lupetta, kelle sugulane on Oskar Lõvi.

Anonüümne ütles ...

Spämm on iseenesest ju päris mõnus nostalgiatoit minusugusele nõukataustaga inimesele. "Turisti eine" Ameerika versioon.

Kuutroll ütles ...

Turisti eine ameerika versioon jah. Ei tea, kas tänapäeval vastab sellele pitsakate?

Lupetta ütles ...

Tere sugulane!!Jumalime, mis blogosfäärist kasu võib olla. Jah ma tean, et Roosid (Roosi Kalju nime olen kuulnud) on sugulased. Kuid kahjuks sellega mu teadmised lõpevad ka. Minu vanaema neiupõlve nimi oli Puusepp (hiljem Rõõmusoks)ja Oskar Lõvi ema neiupõlve nimi oli ka vist Puusepp. Loogiliselt võtta peaks nii olema, kui ta oli mu vanaema tädi (isa õe) poeg.
Üsna keeruliseks läheb. Peab üles joonistama ja vaatama, kuidas me siis ikka sugulased oleme.

Lupetta ütles ...

Seda ka veel, et minu nimi on Kaidi Hunt. Lõvi on sugulane ema ema poolt.

Lupetta ütles ...

Ma läksin nüüd nii ähmi täis, et jäängi siia ennast kommenteerima. Vaatasin, et sa elad Türil. Tahtsin veel lisada, et koolilapsena olen ühe korra Türil Rooside pool käinud. Nüüd on sellest ehk siis 30 aastat möödas. Võeh.