2005-02-03

Lapsesuu ei valeta

Keskerakonna Noortekogu peasekretär Laura Ennet (19) meditsiiniajakirjas “Kroonika” (muutmata kujul) :
-Mulle ei meeldi olla äraostmatu. (nonii palju pakute)
-Minu kohustuseks on näiteks võtta vastu uusi liikmeid. Ja neid ka värvata. Ma olen hästi aktiivne, kutsun kõiki, aga kõik ei taha tulla. Ma ei tea, miks, ei viitsi vist jamada.
-Olin viieaastane, mängisime Edgariga (Savisaare poeg) palli ja korraga läks pall katki. Olime kohutavalt õnnetud. Ja siis läksime Edgar Savaisaare juurde, kes tegi oma kabinet-toas tööd. Ta võttis meie palli ja puhus täis. Me olime nii õnnelikud! ( Suur Lenin sa oled üllas...)
-Ja veel linnapea Tõnis Palts. Ma ei saa üldse aru, kas ta ongi linnapea. kas ta üldse tööl käib?!
-Varem õppisin Tallinna Ühisgümnaasiumis, aga seal kohe üldse ei meeldinud. Õpetajad kiusasid ja mõnitasid. Ema käis koolis rääkimas, aga siis hakkas õpetaja ema sõimama. Nii loll õpetaja. Sellepärast tulingi ära. Uues koolis läksid hinded paremaks ja ma sain asjadest hoopis teisiti aru ja hakkasin paremini mõtlema.
-Abikaasa töötab Printalli trükikojas, aga ametinimetust ma ei tea, need on nii keerulised.
-Kas minust võib saada Eesti esimene naispresident või naispeaminister? kes teab… aga vist mitte. Nii kõrgel kohal ei tahaks olla. Aga võibolla tõesti.
-Kui ma midagi kuulen või näen, lähen nii närvi. Lobajutu ajamine on absurde.
-Vene keelt räägin eakaaslastest paremini. Inglise keelt ka, aga muidugi mitte nii hästi, kui inglise filosoofid.
-Psühholoogist sugulane Jüri Ennet on oma patsientidest väga huvitavaid jutte rääkinud. (no comments )

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Suur Edgar puhub isegi katkise palli õhku täis