2005-02-03

Kes oli see

Kes ütles, et unenäod on une kirjandus?

Mina nägin täna hommikul vahetult enne ärkamist und, millest võiks lausa stsenaarijumijupi kirjutada. Mõjutajaks oli kahtlemata õhtul ühe kõrvaga kuuldud ja silmanurgast nähtud Nip/tuck'i osa.

Ma olin täpsemalt määratlemata kaaslasega ühes välikohvikus või -baaris. Millegipärast suhtlesin baaridaamiga rohkem, kui kohvi või veini tellimiseks hädavajalik, ilmselt oli ta kuidagi tuttav. Seepeale tegi solvunud nägusid üks meesterahvas, kellest ma ei saanud aru, kas ta oli kohviku töötaja või ka lihtsalt külastaja. Ta oli nagu teiselpool letti ja polnud ka. Välimuselt oli ta Julian McMahoni moodi, ainult et kuidagi loppis või peksasaanud. Kui ma baaridaamile seda mainisin, siis vastas ta, et jah, tõepoolest meenutab ta dr Christian Troy'd.

"Ja kui meie tegevus toimuks mõnes filmis, või mis veel hullem - seebiseriaalis," lisas ta, "siis võiks öelda, et tegemist on sama näitlejaga."

Kommentaare ei ole: