2008-01-21

Pakendiprobleem

No mis see sorteerimine nüüd nii ära ei ole? Mina elasin vahepeal 10 aastat oma elust sorteerides prügi iga päev neljaks. Lihtsalt ma ei saanud muudmoodi, kuna olin isemajandav ehk ise oma prügi majandaja. Ei olnud kohustust siis veel kellelegi maksta. Maal sorteerime nagunii.
Huvitav, kas ükskord saabub aega, kus prügi andmine prügifirmale muutub kohustuslikuks? Ka maaatl ma mõtlen?

Aga see pakendiküsimus. Nädalavahetusel vaaritades avastasime Kuutrolliga, et näiteks liitrise majoneesi pakendisse jääb täpselt 200ml majoneesi, kui sa just plastpakki katki ei lõika ja kõike välja ei õngiste. Sellepärast olen mina igati käsi minema oma anumaga poodi koore, keefiri ja majoneesi järgi. No kõik need, mis on väga viskoossed vedelikud ja ei taha voolata sinna, kuhu mina soovin. Mine tea, võib olla mingis ostutuhinas ostaksin isegi Katariinakese poolt pakutud Villeroy&Boch anumad.
Siiski neid juba ühe käe otsas ei tassi, kui a 1/2 liitrit igat asja osta. Siis ikkagi härrasrahva teenijal peab olema veel kannupoiss käruga.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

vot just nendesamuste viskoossete olluste pärast ei võeta enamusi pakendeid üldse pakenditena vastu!
Nii et sorteerimisest on vähe ...loputama peab veel ka. Sest mida sa seda solki ikka taskasutad ju.

Seda rohkem nördima paneb kui su ilusad puhtad pakendid lõpuks ikkagi muu olmeprügi hulka kolisevad. Ja seda ikka juhtub , et firma ise kõik ühte patta paneb.

Võtab veel vähemalt paar aastat aega, enne kui mingisugunegi "kord" tekkima hakkab.

Tegelikult on see lausa kohutav, milline õudne prügitootja inimene on. JUUUUBEEEE!