2007-06-18

Juuni

Parafraseerides siin Kalakest ma küsiks: KUHU KADUS JUUNI?
Eks ma juba mais mõtlesin õudusega, mis saama hakkab, kui on ette teada, et kõik nädalavahetused on kinni planeeritud. Ainult mitte Jaanilaupäev. Vat see on päev, millega mina ei oska midagi peale hakata. Kuna ma ei oska seda eestipäraselttähistada on mul alati tahtmine selleks ajaks hoopis mujale minna. Veel pole läinud aga plaan on. Ühesõnaga jaanilaupa ma ei tee midagi. Ilmselt rohin mõne peenra, käin saunas ja lähen magama. Nagunii eelmistel nädalavahetustel on üks pralletamine olnud.
3.juuni: Tööreis Amsterdami -I am sterdam


9.juuni: Dante juubel ehk siis sünnipäeva pidamine


Väga suur tänu kõigile kingituse eest!!


16.juuni: firma suvepäevad Voorel- 12 tundi võistlusi. Tulemuseks oli sääremarjakramp hommikul. Infoks teistele, et kui õhtujuhiks valitakse O.Ulp siis puhata ja mängida ei saa üldse. Ausalt öelda mina väsisin neist lugematutest mängudest ja jõukatsumistest lõpuks täiesti ja kell 24, kui algas VABA AEG, ma vajusin voodisse nagu äraaetud hobune.




See tööaasta on olnud liiga pikk ja liiga stressirohke. Kuid enam hullemaks minna ei saa. See on mu lohutus.
Nüüd terendab silmapiiril PUHKUS.
Sellele on pandud suured lootused:
1. saada terveks- terve olla tähendab seda, et kuskilt ei valuta ega ole muud halba tunnet
2. puhata välja
3. lugeda raamatut
4.mitte tõmmelda ja ringi onada vaid olla võimalikult kaua ühe koha peal. Ühesõnaga võtt asja rahulikult ja mitte rõhuda kvantiteedile. No umbes, et mitut sõpra jõuad puhkuse ajal külastada.
5.igavleda - ma ei mäletagi seda tegevust enam. Jube huvitav oleks kogeda üle pika aja.

4 kommentaari:

Kiisik ütles ...

Ringi onada :D?
Emaaa!

kalake ütles ...

No aga riläks siis ometigi. Kuule kõik muu.

Anonüümne ütles ...

Meil läks ka jaan niimoodi, et kogu nädalavahetuse olime palavikus lapsega kodus. Vaatasime videost seda, kuidas Mutt endale püksid sai ja kuidas ta pargist lutsukommi leidis ja kuidas ta buldooseri eest põgenes. Ja magasime ja lugesime ja sõime kirsse ja maasikaid ja kuulasime, kuidas õues vihma sajab. Väga mõnus jaan oli, üle hulga aja ei pidanud mingit koha ja toidu ja inimeste logistikat tegema.
Ma ka muust ei unista, kui igavlemisest. Mõned inimesed on küsinud, millised reisiplaanid meil puhkuse ajaks on. Reisiplaanid! Kui ma muust ei unista, et see sõge ringi lendamine ometi lõpeks. Ei mingeid teravaid elamusi! Kavatsen õunapuu vilus terve hunniku vanu lemmikraamatuid läbi lugeda ja äärmisel vajadusel aeg-ajalt oma uut kiviktaimlat kasta ning rohida. This is what I call a vacation!

Lupetta ütles ...

Ringi onama tähendust teavad vist ainult mõned inimesed siin.:-P
Õige, Lumi! Õige! Ei mingeid reisiplaane ega rahva kogunemisi. Ma olen vist üle suhelnud. Peenarde rohimine muide on parajalt rahustav üksluine tegevus. Muidugi, kui need pole mingid pikad porgndipeenrad. Siis võib liiga rahulikuks minna. 15 aastat tagasi ma poleks uskunud, et ma sellist oportunitlikku juttu hakkan ajama.