2006-01-27

Orkutlased

Palun liituge kommuunitiga "Kaisa terveks!" ja uskuge kõik, et Kaisa saab terveks!!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Olen juba mõnda aega selle blogi lugeja siin. Huvitav, mõnusalt humoorikas ja eluterve ilmavaatega koht.

Pideva lugejana olen kaasa elanud ka sellele kurvavõitu loole, mis siin kahjuks parasjagu hargneb:( Jah, reaalsuse vastu ei saa me keegi ja mis jääb on lootus. Ja tugi, mida üksteisele jagada saame, kuniks asjad paremaks pööravad.

Aga mis sellesse kommjuunitisse puutub, siis paraku ei leidnud ma seda Orkutist kusagilt:( Tahaks ju isegi inimesele vähemalt vaimus toeks olla.

Kui keegi tunneb mõistetavat huvi, et miks üks traagiline vahejuhtum, mille osalisi ma ei tunne ja mis peaks mulle võõraks jääma, mulle siiski niivõrd korda läheb siis...seda, mida me inimestena siin maailmas üksteise heaks üldse teha saame on ju nii vähe. Ja sestap tuleks seda teha alati, kui on võimalik ja võimalikult paljudele. Mitte kapselduda ainult oma (parasjagu olevate) sõprade-tuttavate-sugulaste ringi.

Selline elufiloofia minul.

Ja ma soovin Kaisale südamest kiiret-kiiret ja täielikku tervenemist. Et ta jälle rõõmsa ja toredana oma lähedaste tuju tõstaks, kes siis ka siia blogisse kindlasti ilusaid ja armsalt naljakaid asju edasi kirjutaks.

Tulgu tervis!!! Ega ta tulemata jääda ei saa!

Lupetta ütles ...

Otsige üles Kaidi Hunt (tema ema) ja seal on minu viimane kommuuniti " Kaisa terveks". Selle liitumise aksepteerib moderaator Mattias Tammet. Tänan, kui täiesti võõras inimene kaasa tunneb, sest Kaisa seisund on eluohtlik ikka veel. Ta on intensiivravipalatis hingamisaparaadi all. Peab lootma, et ta kops peab vastu. Ta ise aga magab lumivalgekese und niikaua, kui prints ta üles ajab.