2005-06-17

Loomi ikka liigub

Tore on lugeda Postimehest lugu sellest, kuidas me karuga kruiisilaeval möllasime. Tegelikult karu käis selle idee välja. Tuli hommikul minu juurde ja ütles, et täna lähme laeva! Karu on suhteliselt ülbe tüüp, sellepärast näiteks talle ei taheta hästi ka mobiiltelefoni anda. No milleks karule mobiil?
Jah, ma oleks pidanud ikka koju jääma, sest vaat, mis jama sellest tuli. Lõpuks ma mõtlesin, et teen veel ühe pronksist koera pea, no nii nagu Tauno Kangro neid teeb, aga ei tulnud hästi välja. Jätsin selle sinna laeva. Üks inimene oli hommikul leidnud ja arvanud, et tema koera oma aga polnud tühjagi.
Sügisel ma lähen poegadega uuesti laevareisile.

Tänan Puhhi ja Edvinit heade mõtete eest.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mul ei ole lihtsalt sõnu!! Kas me sellist laeva siis tahtsime?? Ma oleks kohe kotto är läind, kui oleks teadnud, kes ülbama tulevad! Vaatad, pealtnäha hea laev, ilus laev, isegi hülgeviga pole küljes ja nüüd niisuge skandaal! Kus on Tubatahtliku Valetõrje, Palgamõrtsukate Gildi ja president Meri silmad!
südamepõhjani liigutatud
Hülge Möla
Sukasäärest