2009-05-11

Võimelge, võimelge, ärge võimelge

Kuramus kohe ma ütlen ausalt!
2 kuud peab inimene lahmima pimeduses, enne kui diagnooosi saab.
9. märtsil käis võimlemisel nõks läbi kuskilt tuhara ja selja kandist. Täna sain diagnoosi, et pirnlihase olen ära tõmmanud. Aga ma ju võimlesin just sellepärast, et enne olin seljalihase ära tõmmanud ja oli vaja neid tugevaks teha.
Kõik kordavad aga: võimle ja liiguta. Küll läheb mööda. Vata ei lähe, kui venitada pidevalt seda lihast, mis juba on välja venitatud.
2 kuud käin ringi ja mõtlen, et mis see on, et istuda ei saa. Muidu on nagu selg korras, aga istuda ei saa. Tuhar kisub krampi. Nüüd pani arst tuharale kleeplindid peale. Mulle tundus pisut veider, et ka katkits lihast saab kleepsuga parandada. Saab siis imet näha!

Mul oli täna nii hea meel oma diagnoosi üle (ma kartisn hullemat), et tormasin kohe Viru Keskusesse. Ma ei tea, kuidas teistel, aga minul tekib hea tujuga tahtmine osta. Mõned ütlevad, et ostmine peletab depressiooni. Mul ikka avanevad rahakotirauad rõõmsa meele puhul kergemini. No ma siis ikka ostsin kohe. Betty Barclay seeliku sain poole odavamalt alghinnast. Sobib täpselt mu H ja M-st ostetud smaragdrohelise pluusiga. Firmamärke ei anna muidugi üldse võrreldagi. Kuid ilma silti nägemata pole võimalik seda ebakõla tuvastada.
Siis ma ostsin etnosokke (küll on tänuväärt leiutis) paare kaks. Veel ilumaailmast ilutooteid, apteegist ränitablette ja ma kardan, et 1 tuhh oligi läinud.

Samas ma ei pea nüüd raiskama 3000 krooni seljast MRT tegemise peale. Ikka kokkuhoid!
Jajaa, tänapäeval tuleb uuringud ise maksta. Kui opi kandidaat ei ole, siis kallemaid uuringuid ei tehta.

3 kommentaari:

urk ütles ...

ühk õige tore asi on Pilatese võimlemine. Kui on mõistlik juhendaja, siis kleepse raudselt vaja ei lähe (s.t liiga ei saa).
Aga kolama ärgitas eriti mõnus pilt. Koer, hunt või huntkoer? Tartus Võru tänava lemmikloomapoe omanikel on see topeltvariant, on ometiks tegelane!

Lupetta ütles ...

Pilatese trenn on juba välja valitud. No aga enne peab saama lihased terveks.
No see on minu pilt põmtselt. Selline ma välja näengi. Minu originaalperekonnanimi peaks olema Hundt. Nii oli minu vanavanemate passis. Eks see olegi üks huntkoer. ;-) Minu vanemad kõrvaldasid nimest "D".

urk ütles ...

Igatahes väga usaldusväärne väljanägemine meiesuguste koeralembide jaox!