2007-05-13

Kas keegi oskab seletada, miks Harry Potter võitis jurovioon-song-kontesti? Kas keegi üldse saab aru, mis toimub sellel nimetatud kontestil ja miks ma seda vaatan?

7 kommentaari:

Kuutroll ütles ...

Harry Potter või Harriet Potter? "Isik", ütelnuvat Juur. "Kloun-isiksus," meenub "Armastusest kolme apelsini vastu."

Anonüümne ütles ...

Serbovisiooni vaatamine kvalifitseerub kindlasti raskekujulise sado-maso kiiksu alla. Ise harrastasin seda kah osaliselt, sest hotellis, kus ma laupäeval peatusin, oli telekast võimalik vaadata ainult kas eelpoolnimetet Serbovisiooni või Helesinist laguuni. Ja raamatut ega läpparit kaasas polnud. Viga, mida ma reisile minnes enam kunagi ei tee!

Anonüümne ütles ...

täpselt sellel samal põhjusel, miks on keegi rivo ikka veel superstaar :)

Kuutroll ütles ...

Ei, ma tean küll, miks see Harriet Potter võitis. Ikka laulusõnade pärast. Eks Euroopal tuli nüüd eelmise korra hard-rock-halleluuja joovastusest patukahetsuse kassiahastus.

Lupetta ütles ...

Kes on Rivo?
Iga aasta ma mõtlen, et tuleks kallis kursavend Erkki Otsmann ära rääkida ja veenda teda Euroviisule minema. Loomulikult naiseriietes. Selle vastu ei tohiks tal küll midagi olla.

Kiisik ütles ...

Kuidas sa nüüd niii eluvõõras oled. Rivo on loomulikult laste lemmik, Superstaar, kes tõestas, et televisioonis tähendab anne null ja mood sada. Ja see mood on ka kaheldav.

Kuutroll ütles ...

Jah, mul tekkis sama küsimus, et kesse Rivo on. Ainuke Riivo, keda ma tean, on Sinijärv, aga Karlmartini arvasin ma siiski isast populaarsema olevat.