2006-05-31

Uno ja Alexi sõprusest


Kahjuks olen ainult korra näinud seda reklaami, kus Uno ja Alexi sõprus avalikuks tehakse. Reklaamib bensiinifirmade ühinemist. Esiti ikka ehmatas. Tegelikult on ta väga heas vormis vanameister. Minu jaoks on Uno koguaeg olnud ühevanune. Eatu! Oli jahmatav kuulda, et minust 20 aastat nooremad, ei tea teda üldse. Kas Kroonikast oleks abi? Vast mitte. Mina usun täiesti, et ta võib sellist kometit teha, nagu see reklaam. Teha ja mitte põdeda. Uno on naljahimuline, natuke lapsemeelne, kohutavalt optimistlik ja dzentelmenlik.
Mina olen ka Uno sõber. Vast ainult siis kui ta Prostamol Unot reklaamima hakkaks, oleksin pettunud. Aga seda ta ei tee. Onju Uno!

4 kommentaari:

kalake ütles ...

Nagu öeldud, oleks pilt veel eriti stiilne siis, kui Lupetta oleks terav ja Uno udune. Unomeelne olen igavesest ajast igavesti. Reklaami nägin lehes, esialgu ei öelnud näod mulle midagi, vaatasin vaid käsi. Siis tundsin ära Uno. Lõpuks Lepajõe ka. No ei ole väga hea reklaam. Aga Uno on ikka stiilne.

triibik ütles ...

kas see alex on ikka alex lepajõe, jah? ma mitu korda vaatasin seda reklaami, enne kui taipama hakkasin. ei ole nagu eriti hästi välja mängitud, prillid ees.

ahti ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Terje ütles ...

Ja mul on Loobi plaadikomplekti teine plaat rikutud:( Esimene on korras, see ongi parem.