2006-05-25

Jah, tädi Triibik, ma tahan sellest rääkida

Nii lahe on teiste kottides sobrada. Tegelikult meenub mulle D.Lodge raamat "Ühest kohast teise", kus seda mängu mängiti rahakottidega. Võib olla paljastab see veel paremini inimest?
Minu käekott on pruun täisnahast - Boxca nimi.
Seal on:
rahakott
päikeseprillid
prillitoos (tekstiilist ja raudadega)
juuksehari
kilekott produktide jaoks, nagu ütles Baskin oma kunstisaali sketsis
helkur (pimedama aastaaja jaoks)
3 pastakat
1 tintekas
1 tühi tinteka sisu (lootuses, et äkki õnnestub samasugune osta)
väike kella patarei ( ma ei mäleta miks)
kustukas (jumal teab miks)
märkmik
tablette (igasuguseid kuid vajalikke)
poolik orbit
Kiisiku pildid ( jäänud rasketest aegadest aga las nad olla)
Triibiku lapse analüüsivastused
Kiisiku analüüsivastused
Kiisiku trenni makstud arve
tampoooooooooooon eriolukordadeks (naised öelge palun, mis selles rõvedat on? Rõve on see, kui teda õigel ajal pole)
Mynthon apelsini
võtmed
ninapaberid mentooliga
hambaniit
väike pudel (issand!) sildiga "Scottish Highlands Malt Whisky liqueur" aga sees on puhas piiritus, mille vinnasin töölt Kuutrollile.
plastmassist lusikas
hulk minu visiitkaarte
mõned teiste visiitkaardid
2 restoran Ö visiitkaarti
eraldi rubriik on paberid:
- TTÜ KK vanematekogu statuut (tühi külg korduvkasutuses)
- Ühispanga hullutavad kliendikirjad
- rongiplaan
- paberid märkmetega
- paberid müstiliste numbritega (võib vaja minna püha graali otsingutel)
huulepintsel ( kasutatud vist viimati 3 a tagasi)
Labello lipcare
huuleläige (firma on kulunud aga vist oli Lumene)
Ei ole eriline daami ridikül vist. Mida psühholoogid nüüd siis minu isiku kohta sellest välja võiks lugeda? Ae, ae Lumi ja Kalake ja Kuutroll...
Ma olin täna pikemate juhtmetega kui sopranile (bassidel on tavaliselt pikemad) kohane. Vaatasin Triangli blogi ja mõtlesin, et vat kui huvitav, teadmata , et teatepulk on ammu mulle üle antud. Ohh ei ole vaja üldse häbeneda, ma panin solidaarusest sama pealkirja.
Igatahes tänu sellele koti sorteerimisele avastasin, et viimane aeg on vahetada talve käekott suve käekoti vastu. Viimane on hele ja mingist tekstiilist. Sangad nagu köied. Suvel on kasutuses tegelikult rohkem seljakott.
Annan teatepulga üle parankale. Aeg on oma kott korda teha. Ja kindlasti tuleb selline pealkiri panna.

13 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mmm... mis on ninapaber?

triibik ütles ...

võibla samast sarjast mis tagumikupaber?

Lupetta ütles ...

Selline paber tatise nina jaoks. Võib muidugi kasutada ka teisel otstarbel. Näiteks kui keegi sulle tomatimahla bussis peale valab, saab ennast puhastada.

Anonüümne ütles ...

Aa, need asjad mida uisutajad kasutavad teineteise püstiaitamiseks? :)

Ma pole kunagi nimetanud neid asju sellise nimega. Ninapaber oleks justkui midagi, mis sageli ja pikalt nina küljes on. Vrdl jalanõu, kõrvarõngas või kaelakee. Ma küll kahtlustasin, et äkki on pabertaskurätik aga ega ma neid naiste värke nii täpselt ka ei tea. Igasuguseid kavalaid lapikesi ja asjakesi võib olla tundmatute nimedega.

Anonüümne ütles ...

Oi, Lupetta, kui armas sinust. Süda läks kohe soojaks.

Kuutroll ütles ...

Need asjad, mida uisutajad kasutavad teineteise püstiaitamiseks on hokikepid?

Lupetta ütles ...

Pabertaskurätik- see on kohutavalt keeruline sõna ja öösel kell 1 ma nii pikki sõnu ei oska kirjutada. Tegelikult olin ma veel hiljuti paadunud riidest taskurätiku (see on taskus) fänn, aga mulle õpetati see paberisse nuuskamise komme külge. Ja kas ta on enam taskurätik, kui ta on paber ja hoopis kotis. See on pigem pabersalvrätik. Kuid neid on erinevaid. Ilusasaid lilledega laua kaunistuseks ja suuri köögi omasid. Nina ja paber on kaks märksõna, mis peaks selle asja kasutuseesmärki kõige paremini iseloomustama. Kas mõni naine käib paber nina peal?
Uisutada ma ei oska.

triibik ütles ...

ma olen käinud küll, paber nina peal. vist mingi vinni kiskusin veriseks ja muidu ei jäänud kinni.
ma võin muidugi selle segi ajada raseerimishaavadega. aga siis ma oleksin ju mees. viimastel andmetel ma siiski ei ole (vaatasin järele).

Anonüümne ütles ...

Kui reklaami uskuda, siis on (vist
Tempo) pabertaskurätikud nii tugevad, et istuli kukkunud kohmard saab sellest tirides end jälle püsti ajada (eeldusel, et teises otsas on püstine sõber).

Mina olen endiselt vanakooli riidest taskurättide kasutaja. Kui juhtub veel jahe hooaeg ka olema, siis ei jaksaks ma oma niigi allergilise nina jaoks lihtsalt neid paberipakke vajalikul määral kokku osta.

Nina peal kannavad naised näiteks suviti tee- või sirelilehti.

Lupetta ütles ...

Ma leidsin ieska blogist just jube hea sõna - nuusurätt. Kuid pigem siis juba nuusupaber.
Paneme selle lukku?

Kuutroll ütles ...

Nuusurätt või nuusupaber on küll hea. Paneme lukku.

triibik ütles ...

ei tea, ei tea, see oleks ju nagu nuusutamise paber. mõned pabersalvrätikud on ju hea lõhnaga muidugi. teisalt - nuuskpaber, see eeldaks järsku paberi SISSEtõmbamist ninaga. vrd nuusktubakas.
vaat milline huvitav keskustelu tekkis mu eblakast kotisisu näitamisest. lust kohe!

Lupetta ütles ...

Kas Nuuskmõmmik on see mõmmik, keda ninaga sisse tõmmata? Ei, ei. Nuuskpaber on väga hea sõna. Pealegi mul oli kirjas Mentooliga. Ma tõmbangi mentolilõhna ninaga sisse ja nuuskan siis sealt midagi muud välja.