2005-05-23

Mutimetroo

Elas kord mutt, kellel oli metroo minu õue peal....... Kas mitte mutid polegi metroode maaletoojad? Minu maale toojad! Eks inimene on ennegi loomade ja looduse pealt ehistusnippe üle võtnud ja neid omal moel täiendanud (termiitide pesad ja pilvelõhkujad näiteks). Jah aga paluks mitte minu maale ikkagi. Mul on siiski mutist erinev ettekujutus maastikuarhitektuurist ja ma maksan maamaksu!!! Mutilõksud on proovitud. Kasutu kraam. Mutitorud on umbes pooleteise vaksa pikkused jäigad torud, kuhu mutt kinni peaks jääma. See, kes tegi sellise mutipüüdmise vahendi, pole näinud mutikäike. Seal EI OLE 20cm pikkust sirget lõiku.

Kõik arutud loomaarmastajad nagu mu töökaaslane näiteks, palun ärge hakake mulle rääkima sellest, et mutt on armas karvane loomake ega tee kellelegi paha. Teeb küll! Ta sööb vihmausse ja mitte vähe. Vaid päris, päris, päris palju.
Järgmisena lähevad käiku (mitte mutikäiku) mutivibraatorid - sellised tuuleveskid ja kui see ei aita siis tossupadrunid! Vohh! Edasi Kentuki poisid, valu Sametnahkadele!

1 kommentaar:

Kuutroll ütles ...

Jah, jääb selline mulje, nagu mutilõksud oleks konstrueeritud Ameerikas. Võibolla sealsed mutikäigud ongi nagu kiirteed, kus mutid siis oma rongidega kimavad, miilide kaupa otse.