2005-05-20

Euroviisud

Kui Polaarkaru ( ma ei oska ju linkida :-( ) arvab, et ainus ere elamus oli rokkbande Norrast, siis minu arust tuli nägi ja tabas kohe liini Moldaavia etno-rock ansambel. See trummiga vanaema laval lisas veel erilise rosina kompotile. Meie Kaisaga igatahes väänlesime naeru käes. Ei, see oli tõesti hea. Päriselt ka. Üldse mulle tundub, et Eurovisioonil on kahte tüüpi esinejaid: ühed , kes järgivad rangelt ortodokseid eurovisioonikombeid. Selleks on siis kas üksik naine või üksik mees halamas laval pikka kuid see eest kurba laulu. Teised on pullivennad, kes püüavad üksteist veidrusega üle trumbata. Vanasti oli Saksamaa see, kes järjekindlalt kloune lavale saatis. Ajad on muutunud. No ja õige kah. Ega see songcontest ei saa siis ajale jalgu jääda. Muidu ma ei vaataks ka enam. Ikka selleks, et nalja saaks.

Olgu mis on, aga oma endist naabriplikat ja Kaisa mängukaaslast Laurat Eurovisiooni lavalt vaadata- see on tõesti midagi! See on tõesti väga JAAAAA, nagu ütles üks sakslane kunagi. Tubli Laura!!

6 kommentaari:

Kateriviteri ütles ...

Norra - vormilt lilla, sisult Scorpions
Moldova - Jalakase "Eesti pulm" ja setu memmede riliis
Läti - nii nunnu, nii kitarribop, nii biit
Mulle meeldis Rumeenia. Mul on üldse nõrkus kollaste löökriistade ja kandva häälega viisipidajate suhtes (viimast esines ka Hollandil)

Kateriviteri ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
triibik ütles ...

no sul läheb ju linkimine nii mis mürtsub.

Lupetta ütles ...

Vaata imet! Uongi üleöö sõna lingiks muutunud! Vist Timur ja ta meeskond üle käinud. Mina siiski ei VEEL ei oska.

Lupetta ütles ...

Kuule Kesse muu, kuid eurovisioon ongi ju mitteametlik lillade ja transude kokkutulek. Tegelikult võiksidki nad selle juba ametlikuks kuulutada. Mis siin enam.:-S

Kateriviteri ütles ...

Kuule lupetta, missa targutad mu kommi kallal! Poleks meeskonda old, ei oskaks ka Timur linke seada, vat! Timur või sa ise võiksite nii nutikad olla, et kogemata topeltsaanud kommi ära kustutaks ;)