2005-05-27

Genep?

Täna köitsid minu pilku toidupoes uued piimatooted - sari Itaalia jogurtitarretisi Panna Cotta. No mina vähemalt pole varem näinud. Valida oli järgmiste maitsete vahel: munalikööri, õuna-leedripuu, valge shokolaadi-raudrohu, kibuvitsa-genepi. Kolm korda võite arvata, kas ma lugesin kibuvitsa-kanepi? Muidugi lugesin. Vat ühe kanepi jogurtitarretise võtaks küll. Kuidas võiks aga maitsta raudrohi koos valge sokolaadiga? Igatahes ma ladusin kõik korvi ja hakkan nüüd kodus tunnustama Eesti maitset. Kas keegi teab, mis või kes on GENEP? Mul on pool tarretist söödud juba. Oeh, ma tunnen, kuidas Genep hakkab mõjuma.

2 kommentaari:

Kuutroll ütles ...

Kõlab nagu "Panna kotti!". Aga ühe veepudeli peal oli vähegaseeritud vesi tõlgitud inglise keelde kui 'garbonated water'. Kui on nõrgalt karboniseeritud, siis olgugi garbonated?

Anonüümne ütles ...

genep? jessas. järsku miski itaalia värk. Aga vaata pakendilt koostisest. Kas seal on ka Genep kirjas. Raudrohi- valge šokolaad.... huvitav kuidas see maitseb. Raudrohi on ju päris mõru.