2010-02-17

Maha Lembitu Kuuse!

Raisk! Ma nii vihastasin täna hommikul. Pool päeva oli kohe meel paha selle Hommikutelevisooni uudistes näidatud Kuuse intervjuud nutta tihkuva laskesuusataja Evelin Sauega.
Kas on vaja mõnitada väsinud ja shokis sportlast kogu eesti rahva ees. Mikker nina alla suruda ja siis parastada, et noh lasta ei oska vä? Kas oli liiga pikk paus treeningutes? Inimene ei saanud rääkidagi ju.
No ma ei tea. Kas sportlane on ikka kohustatud igas seisundis intervjuusid andma, eriti veel kohe pärast finisit? Mul oli sellest Sauest nii kahju, et ma oleks kohe Lembitule ühe tohlaka äianud. Ma ei kannata kui nõrgematele liiga tehakse, alandatakse. Kui inimesel on nii moraalselt (sunniti katkestama) ja füüsiliselt (7 trahviringi) niigi sitt olla, miks peab siis veel soola haavale riputama? Ja ikka sellise vastiku irvega ja lolli reipusega, mis on Lembitu Kuuse firmamärk.

Kas spordikommentaatori asi on siis sportlane maatasa teha ja ilmarahva ette tirida ja häbistada.
Ohh mull see tippsport nagunii ei meeldi, aga sellest ma olen juba rääkinud.

Kommentaare ei ole: