2010-02-22

Kelgukoerad

Kui te olete sel talvel omast arust juba proovinud kõiki talvemõnusid nagu suusatamnine, kelgutamine, uisutamine, siis proovige kindlasti ka koerarakendisõitu.
Meie käisime eile koertega sõitmas Pärnumaal Toris. See oli mu ammune unistsus. Kunagi nähtud film Alaska mitmepäevastest koerarakendi võistlustest, oli minusse mingi asja idanema pannud. Igatahes sellest ajast saadik ma olen unistanud, et saaks seda ise ka kunagi proovida. Gröönimaal, Lapimaal, Siberis ja Alaskal on see osade inimeste jaoks ainus transpordivahend.


Oi see on lahe! Meie rakendis oli 8 kiiret ebamaise silmavaatega Alaska huskit. Sõitu sai proovida nii kelgul istudes kui taga jalastel seistes. Mõlemaid tasub katsetada. Tänavu on seda lund võib olla koerta jaoks isegi liiga palju. Kohapeal saab veel poseerida koos hirmuäratavat kasvu malamuudiga, kes on iseloomult nagu vagur süleloom. Samas võib seda ka turundustrikiks pidada. Kuidas sa jätad koerapildiga tassi ostamata kui modell seisab sul kõrval ja jälgib, kas sa ikka ostsid tema näoga kruusi. Ja siis need koerakarvasokid ja mütsid ja labakud. Mine või lolliks.
Muide mul on nüüd samojeedi koera karvadega labakindad. Nummmmid. Kui ma ükskord kunagi peaksin hakkama maal elama, siis .... hakkab minu õuel see lumepall lendlema. Mul tõusis neid samojeedi pilte vaadaets lausa koerapalavik. Ma ju tahtsin lapsena nii kohutavalt omale koera. Palju nutulahinguid on vanematega maha peetud, aga mulle tehti kaljukindlalt selgeks, et korter ei ole koera koht.
Aga ÜKSKORD algab koeraaega!

Kommentaare ei ole: