2008-06-11

ikka veel pungist mõeldes


Ma peaks ütlema, et olen ikka veel selle mõju all.
Ei saaks öelda, et minu lavalist tegevust oleks varem saatnud selline menu. Igatahes no keegi pole varem minu laulu saatel näppu visanud. Sellist kaasaelamist ja juubeldusi peale iga laulu pealkirja väljakuulutamist ei kohta ühelgi kooorikontserdil, laulupeost rääkimata.
Mind hämmastas väga üks asi. Et millal need laulud loodigi? Kuskil 25 aastat tagasi. Noortel punkaritel aga olid kõik need laulud peas.
Luuletused ka.
Minul küll ei olnud.

4 kommentaari:

Silja ütles ...

Mõlema pildi peal on minu naabrinaine. Aga peol nägin ainult naabrimeest :)
Aga pidu oli megaäge!

Anonüümne ütles ...

Veel pilte:
http://www.flickr.com/photos/henrico/sets/72157605555356432/

Lupetta ütles ...

Võib olla naabrinaine tuli ainult pildistamise ajaks. Või siis oli teise naabri naine hoopis?

vampodrama ütles ...

noortel punkaritel on muidugi kõik punklaulude sõnad peas, sest praegu naljalt mingit uut punki ei viljeleta ja kõik kuulavad jätkuvalt Vennaskonda. mina oma 27 eluaastaga võibolla ei kvalifitseerugi enam ei nooreks ja kindlasti mitte punkariks, aga neid laule tean ma peast väga hästi :)