2007-03-28

Kontsert, teater, kino

Väga õnnestunud valik. Ise ka imestan praegu, kuidas vahel veab. Muidugi kontsert, kus lauldakse M.Saare ja E.Mägi loomingut ei saa kunagi halb olla, kui just esitajad ei saa aru, mida nad laulavad. Ses mõttes oli kõik korras. Ja kui siis tulid E.Mägi "Mõtisklused", siis ma olin kuni loo lõpuni ikka täitsa pinges. Ja ikkkaa..... Kõik mälestused seoses selle teosega jooksid silme eest ja kõrvade vahelt läbi. Küll on kunagi ikka vaeva nähtud, aga see on seda väärt teos. Ja ikkkaaa.... TÜ Kammerkoor oma tuntud headuses, ei ole midagi lisada. Ja ikkkaaa... mina küll aru ei saanud, et rohkem kui üks akord oleks must olnud.
Teater, mida me eelmine reede vaatasime, sai eile parima meespeaosatäitja preemia. Õigusega sai. Vana Ulfsak üllatab sama moodi kui tema poeg. Iga kord. Lisaks kiidaks ka jubakiidetud Peeter Sauteri kaasaegset tõlget. Minuarust tuleks kõik vähemalt 30 aastat tagasi tõlgitud näidendid kaasajastada. Keel lihtsalt areneb nagu arstiteaduski ja vananenud tekstid ei kõneta meid (praegu on moes nii öelda) enam.
Kino, mida ma vaatasin, oli Kuninganna.
Pole ammu sellist kinoelamust saanud. No tõepoolest. Mina olen ju see naine, kes Johnny Deppi peale ei erutu või kui, siis sama palju kui Brad Pitti peale või iga teise ilusa Hollivuudi meesnäitleja peale. Aga need britid. Nii nunnud oma monarhia otsas ja nii konservandid. Sellest ma ei räägigi, et näitlejad olid hea tööga hakkama saanud, aga ka kogu see teemakäsitlus oli huvitava nurga alt ja tegelikult hakkas mul isegi kuningannast kahju ja kade ka. Ma olen kade tema megasuure stressitaluvuse peale. Kuidas kasvatada paksu nahka? Kas selleks on ikka eelsoodumust vaja?

1 kommentaar:

kalake ütles ...

Paksu naha kasvatamisega on nii nagu peaaegu kõige muude peas kinni olevate asjadegagi: ikka 50% nature ja 50% nurture...