2006-08-21



Sellised tarbetud tarbesemed, nagu üksikud kruusid, olid nõukaajal väga levinud kingitused. Mitte, et ma ise Triibikule midagi muud sünnipäevaks oleks kinkinud. Hee! Kuid minu meelest tükimaad ilusama. Siiski, siiski on see seni kasutuseta ja vast 25 aastat seisnud kruus väga hea debüüdi teinud. Selle pildiga millegipärast aga seostus mul kohe Triibiku "kepijutt" Siguldast. Oi, oi mis ma leidsin Kuutrolli isa eeskojast! Alguses vaatasin, et ega ometi! Ja oligi - täiesti ehtne Sigulda kepp ja mitte mingi mängu, vaid korralik jalutuskepp kirjaga Sigulda.

Tundub, et suvepuhkus on läbi, mis läbi. Viimase nädalavahetusega sai seda kunstlikult veel pikendatud. Täitsa oligi selline tunne, et I'm on the road again. Kas aga virmalised kuuluvad ka suve juurde? Või antakse tuledega märku, et suvi hakkab lõppema. Jah just nii ongi. Laupäeva öösel vastu pühapäeva aga oli virmalisi näha.

4 kommentaari:

triibik ütles ...

jah, tõesti, minu uus kruus on oluliselt kenam. aga sellelgi siin on oma võlu. vanad asjad on ju jälle moes.

Anonüümne ütles ...

Ma käisin üksaasta Siguldas ja sain kolm korda keppi. Kõigepealt sellise niru pisikese, siis taolise keskmist mõõtu ja lõpuks päris suure juraka. Kepid on seniajani alles.

Ega's Siguldas ainult vanasti keppi tehtud. Nagu minu külaskäigustki nähtub, vihutakse seal tänapäevalgi keppi kõvasti. Nii-et, kui mujalt enam ka keppi ei saa, siis Siguldast ikka saab. Nad sest kepiteost suuresti elavadki (kui nad parasjagu merevaiku ei müü, mida ma ka sealt ostnud olen).

Lupetta ütles ...

Merevaigust kepi isu tuli peale kohe... :-)

Kuutroll ütles ...

VAARIKAD JA KAUNAS?! Kus seda enne nähtud on ;-)!