2006-03-01

Ma näen päevas üle saja erineva inimese nime ja mind on raske üllatada, aga Zolnoki poe viinaleti vanemklienditeenindaja nimi lõi mind pahviks. Kanni Veri! See on kõrgem pilotaaz! Ma jõllitasin vist juhmilt paarkümmend sekundit, selle asemel, et raha anda. Ahh, et mida ma viinaletist ostsin. Aga vat see on mingi Comarketite ( noh see kassinäo logoga) komme, et lindiga kassad tuleb õhtul sulgeda ja jätta üks müüja viinaletti ja kõik maksku talle.

2 kommentaari:

Kiisik ütles ...

Tead, ma olen sellest ikka NII paljudele rääkinud ja suurem osa tunneb kaasa, aga naerame me kõik ikka ühtemoodi:D

Anonüümne ütles ...

Aga COMARKET ise on parajalt naljakas nimi, kuivõrd co=mis? poola keeles. Niisiis Mismarket (või asi)?. Ja üldse, poodide nimedega on meil poolakate silmis viletsad lood, kuivõrd KAUPLUS koosneb nende kõrvus sõnast kal, mis tähendab ekskremente ja hääldub kau. Pluss veel otsa, nagu kirss koogile.