2008-02-17

Tule minu valevasse purjepaati

Käisin Soomes tarkust taga nõudmas. Veebruaris on selline eraialaine must tüüpi üritus. Lihtsalt kui nii lähedalt toimuvad nii kasulikud konverentsid, siis võiks ju ikka osa võtta. Mis sellest, et soome keeles. Mind pole see kunagi seganud, aga paljude jaoks on arusaamatu soome keelt osata ja minule arusaamatu seda mitteosata.
Selle ürituse ainus valupunkt on lahe ületamine aeglase viinalaevaga, sest kiired laevad ju ei käi, olgugi, et jääd ei ole. Siis tuleb kaasa teha kogu see kammaijaa, mis seal laeval toimub. Ehk siis osturalli, täpsemalt viinaralli. Viking Line'l oli tõesti shokeeriv pakkumine (kirjapilt muutmata).

6 viina 5 hinnaga!

Mind küll shokeeris. Ma kümme aastat sõidan seda vahet ja aru ma ei saa (palun seletage mulle), kuidas on võimalik, et täiesti ontlikud vanemas keskeas daamid ostavad kokku viina ja näiteks 12 pudelit shampust. 12 pudelit shampuse joomiseks läheks mul täpselt 12aastat ( kuna 1 shampuse joomiseks läks üks aasta) aga 6 viina ma ei suuda elu lõpuni ära tarvitada, kuna ma kasutan seda ilmselt mitte sihtotstarbeliselt ehk siis välispidiselt.
Osaline vastus tuli ühest loengust, et igal aastal sureb Soomes alkoholimürgitusse 560 inimest. Ainult, mõtlesin ma.
Huvitav oleks teada, milline arv on Eestis.
Mõeldud on siis surnuksjoomist, mitte joomase peaga juhtunud õnnetustes hukkumist.
Kes teab vihjata?

Ja no tagasisõidul ma surusin kõrvaklapid kõvasti kõrva ja hoidsin nina raamatus, et mitte kuulda ja näha, mis mu ümber toimub aga no kussa. Ei mingit privaatsust. Äärepealt oleks nokastanud soomlane oma kägea mul klapid peast ära kiskunud, et mind kontaktseks teha. Vastik, ma ütlen.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tallinkil on kiired laevad täiesti sõidus - star ja superfast sõidavad otsa 2 tunniga.