2005-06-01

.

Ilma lõi ikka klaariks ja tuju kah. No pärast seda kogust shampust, mis sisse sai joodud ja Kaisa tehtud torti ja Nele lauldud laulu telefonis.
Ma pole kunagi varem saanud sünnipäevaks niipalju sügislilli: levkoid, tsinniad, lilleherned, tageetesed. Nüüd enam aastaegadest ei hoolita. Hollandi kasvuhooned huugavad aastaringselt. Mulle aga meeldiks ikka, et lillede valikust aimuks parasjagu käimasolev kuu. Piibelehed on ikka üle kõige.

Vana hea Kreisiraadio kasette kuulata on ka väga tervendav. Umbes 2-3 korda aastas tuleb mul õudne kihk neid kuulata. Võtsin huupi ja sattus lugu sellest kuidas Svensson istub türmis ja Alev Strömmm naeratab, sest Svensson on pätt ja kaabakas, kes varastas SAAB-i tehase tühjaks. "Rõõmusõnum, rõõmusõnum ja neratus on minu näol. Hambad on mul nüüd ära vahetatud ja korras ja naeratada võin ma nüüd suure suuga. Või nagu ütlevad ruotslased- HUNDI SUUR AVAL NAER ON ILUSAM KUI JÄNESE HIRNUMINE."

Tõepoolest - hambad on mul ära vahetatud.

Kommentaare ei ole: