2009-09-16

Ma nägin täna poes inimest, kes ostis raha eest Poola rohelisi õunu.
Neid, mis näevad välja nagu mulaažid.
Praegu, kus Eestimaal on õunauputus.
Ma ei osta neid isegi talvel mitte.

2 kommentaari:

aabram ütles ...

Aga kui pole maavanaema ega -kodu? Või kui turg on teises linnaosas? Ja kui kõik su tuttavad on samasugused juurteta linnalapsed? Kust neid koduõunu siis ikka saab? Selveritesse ja prismadesse neid ju müügile ei võeta.

Mul sai täna just viimane sats maaõunu otsa. Turule?

Lupetta ütles ...

Kus kandis sa elad?
Ma ise arvasin, et turg, talupoed ja tuttavate aiad. Meil ei ole küll õunu kellelegi pakkuda. Kõigil on omad õunad, ploomid.

Näiteks Tartus ma tean mitut õunapuud, mis ei ole kellegi omad ja kust meie käisime 2 aastat tagasi õunu korjamas, kui meie oma puud millegigpärast ei kandnud.

Tallinnas viivad mu rajad ka koguaeg õunamüüjatest mööda (Nõmme, Mustamäe). Kuu on mingis õuna tähtkujus vist.