2009-05-18

Mõtlesin, et igal aastal olen ka oma euroviiisu emotsioone kirjeldanud. Võiks seegi kord ju.
Ja siis vaatan, et täitsa lõpp, Katariinakene on pooled mu mõtted juba kirja pannud.
Ausõna, need järgnevad mõtted on mu oma väljamõeldis.

Mis mul meelde jäi või tuleb, seoses viimase eurovisooniga:
1.Kui mainida seda B&H laulu, siis mina näiteks lugesin esimesel korral, et laulu tekst oli:" pese mu selga", nagu vanal heal Kuldsel Triol kunagi.

2. Rootsi lauljanna, kelle nägu oli kuidagi väga võlts. Nagu oleks 60ne aastasest daamist trimmitud 40ne aastane. Kõvasti oli tal ka muskleid ja päevitust. Rootsi laul oli lloydwebberlikum kui UK laul. Mina olingi segaduses. Ma teadsin, et keegi laulab Webberi laulu ja mõtsin, et see on Rootsi.

3. Norra lugu meeldis mulle alates esimeset viiulipoogna tõmbest. Mul on kohutav nõrkus Norra folkmuusika vastu ja see norra viiul. Noormees (pärast selgusm, et Valgevene kalur), oli väga Renars Kaupersi häälega ja meenutas mulle ühte Norra folkbändi, kes väisas kunagi Viljandi folki. Siis kui teemaks olid poognad. Selles ma olen siin varem ka bloginud. Pundi nimi on Valkyrien allstars.

4.Eesti edu seisnes selles, et me laulsime tundmatu haldjarahva keeles ja meeles. Kuna Euroopas on palju "Sõrmuste isandate" fänne siis see luges palju.

5. Alati meeldib mulle see, kui mõni maa tuleb rahvuslike elemtidega lagedale. Sellepärast ei saa midagi paha ütleda Armeenia, Moldova ja Portugali kohta. Eriti Armeenia. Juba lapsena mulle meeldisid Armeenia naised rahvariideis. Kui Tanstupeol tuli "Rahvaste sõpruse blokk", siis ma alati muretsesin, kas Armeenia ka kohal on.

6. Ka Türgi lugu tõi muige näole. Jah loomulikult on neil igakord sama lugu. Las olla. Meil treener, käis sügisel Türgis ja ostis sealt ühe kohaliku diskoplaadi. Et poleks rutiini, oleme selle saatel ikka mitu korda hüpelnud. Need lood seal plaadil muide, on kõik täpselt samasugused ehk ühesugused.

7. Islandi paljukiidetud loost ei jäänud mitte midagi meelde. Ei ühtki viisijupikest. Laulja oli ju tõesti hea, aga lugu täiesti mittemidagiütlev.

8. Prantsusmaa lugu meeldis ka, aga mitte see lõppvooru esitus. Tutvustusvideos oli Patricia vähem pinges ja kohe oli kogu lugu selline mõnus prantsuse amelielik lugu. Kusjuures ma jumala eest kuulsin akordnionit, mida ei olnudki.

Tundub, et need meetmed, mis EBU on tarvitusele võtnud, et Eurovisoon ei vajuks palagani rappa, on ennast õigustanud. Oli parem.

1 kommentaar:

urk ütles ...

Oli parem jah, ja poolfinaalid teevad lõppkontserdi peaaegu et mittenärviliseks. Vahepeal oli päris õudne. Kuigi Sakise tõmblemist vaadates hakkas kõht valutama ikkagi - no kuidas nii organitega käituda võib? :)
Aga sõnadest... üx inglise vutifoorum arutas, et mis Siionist jutt käib (see on...)ja et kas tõesti öeldakse NB! alaealised silmad kinni! 'suck my poo' (saatjaks tuul või mis see seal oli). Olime natuke kurvad, aga siis meenus, et me ise Moldova hoogsa hora ajal ka kõige viisakamad ei olnud, ja leppisime rahvusvahelise vastukajaga :))