2007-07-12

Ma pean kaheks päevaks Rootsi lendama.
Bagaazi
nagu polekski aga mingid hügeeni ja ilutarbed on ikka vaja kaasa võtta. Ühesõnaga tuleb käsipagas, aga sellega on ju igavene kamm. Instruktsioonid Est Airi kodulehelt loetud, hakkasin oma ilu- ja hügeenitarbeid 1 liitri suurusesse kilekotti toppima. Iga totsik või tuub peal olema alla 100ml. Kõik klappis kuni tuli juuksegeel- 200 ml. Andke andeks, neid ei olegi võimalik 100 ml kaupa osta. Ilmselt tuleb dekanteerida ümber, mõtles laboritöötaja minus. Leidsin tühja shampoonipudeli mahuga umbes 10 ml. Selle ma vinnasin Londonist ühest hotellist. Väikseid pudeleid läheb alati vaja. Juuksegeel ummistas selle väikese suu ilusti ära ja ei liikunud edasi mitte muhvigi. Vaat, et hakkas juba kõvastuma. Jätkasin paaniliselt otsinguid ja leidsin natuke suurema pudelikese ihupiimaga (25 ml). See tuli nüüd seest välja pesta. No sellega vedas. Geel oli nõus sellest august totsiku sisemuse poole liikuma.
Niimoodi vannitoas jahmerdades mõtlesin, et ilmselt seda need terroristid taotlesidki, et normaalsed inimsed viidaksid oma aega nõmedustega ja neil on hea meie üle irvitada. Mul oli täitsa tunne, et üks terrorist istus kusagil ventilatsiooni augu taga ja piilus ja itsitas. Ma olen täitsa kindel, et varsti mõeldakse mingi uus lollus välja, kui see nali ära tüütama hakkab.

3 kommentaari:

Marek Tihhonov ütles ...

Kui ma käisin hiljuti Kopenhaagenis, siis võeti mul lennujaamas hambapasta ära (oli 50ml võrra liiga suur).

Kohapeal oli väga raske uut hambapastat osta, sest kõikjal poodides olid need family pack'id ehk siis mitu suurt tuubi koos.

Lõpuks ühest apteegist leidsin pisikese tuubikese :-)

Jama kui palju, ühesõnaga ;-)

kalake ütles ...

Pane siis ikka aukudeta sokid jalga, ma pidin tollis kingad ka jalast võtma. Ja metallkaunistustega pesu tasuks jätta muudeks puhkudeks:)

Lupetta ütles ...

Jah tead Kalake, ma olen juba vana kala. Kingad panen ise lindile, sest seal on mingid imevaiad sees. Vöö panen kohe kotti ja metallkarkassita pesu selga. Siis seisan seal turvakontrollis sukkis, hoides ühe käega pükse, teisega kilekotti oma kreemide ja pastadega nagu vangi läheks.
Marek: tänan hea mõtte eest! Ostsin Rootsis apteegist kohe kaks väikest hambapastatuubi (25ml).