2014-10-07

Üheskoos

 On imelik mõelda, et alles mõned kuud tagasi laulsid 100 000 eestimaalast koos "puuduta mind" ja "kuksil peab alguskokkukõla olema" ja ma olen 100% kindel, et nende hulgas olid mitmed kristlased ja mitmed homoseksuaalsed inimesed võib olla samal ajal isegi õlg õla kõrval. Liigutuspisar silmas. Pärast laulupidusid on eestlaste kokkukuuluvustunne vist alati haripunktis ja  hakkab siis jälle langema kuni järgmise laulupeoni. Küll mõeldakse laulupidudele ilusaid heldimapanevaid lööklauseid nagu Üheshingamine ja Puudutuse aeg ja Maa ja Ilm, aga kui laulupidu läbi siis hingab igaüks ikka omamoodi ega kannata seda mismoodi teine hingab.
Ühed nüüd hingeldavad vihast, teised hoiavad hinge kinni, kolmandad tegelevad vabastava hingamisega ja  neljandad ei hingagi.
Ma kujutan ette et laulupeo kunstitoimkonnal on päris suur vastutus leida igaks laulupeoks mingi eestimaalasi kõnetav ja ühteliitev moto. Jõudu ja fantaasiat neile, sest vastutus on suur.

3 kommentaari:

Hundi ulg ütles ...

Mulle väga meeldib see Sinu mõttesild, emotsioonide muutlikus ajateljel.

Lupetta ütles ...

Ma tänan

Unknown ütles ...

See on tõesti väga hea artikkel, Suurepärane postitus umbes topic.Thanks jagada meiega.
No Addicton Powder
Sandhi Sudha Oil
Slim N Lift Aire Bra
Hanuman Chalisa Yantra
Hanuman Chalisa Yantra