2006-10-15

nädala mõtted

Head mõtted, need tulevad Rain Simmulilt:
Esimene: "Ma kardan, et inimene ei muutu ajakirjandust lugedes õnnelikumaks. Lehelugemine võtab aja mingi lihtsa ja loomuliku arvelt".
Täpselt! Just minu mõte. Sellepärast ma ei loe lehti enam ammu muul ajal kui ajal, mis nagunii raisatud näiteks rongi- või bussisõidule ehk siis kohvijoomisele. Sest üliharva loen ma sealt midgagi tõepoolest endale vajalikku.
Teine: "Kui on võimalik kellelegi eneseusk tagasi anda, siis püüdke seda teha." Siin pole midagi lisada.

3 kommentaari:

maris ütles ...

lehejutuga väga nõus. aga eks arvuti ole samasugune ajaröövel...

Lupetta ütles ...

Eks ta ole hullem veel, aga internetist olen suutnud ennast juba võõrutada. Niisama siin ei tolgenda ja delfi kommentaare ei loe:-). Ajakirjandus aga pressib põhiliselt minu ema vahendusel meile otse tuppa. "Ma tõin sulle, äkki sa tahad lugeda?" Nonii nad seisavad mu voodi kõrval valves. Kaasarvatud ajakiri ANNE.Prr

kalake ütles ...

Meil käib Päevaleht. No röövib ikka aega küll, jah. Samas minusugusele titega kodusistujale pisut nagu aken maailma. Telekast uudiseid tavaliselt ei näe, kuna siis vaja pesakond tuttu saada.