2006-09-17

Seeneraport vol.2

Seenelkäimine on Murphy seadustega igati kooskõlas.
Esimene seadus:tarvitseb sul vaid valmistuda suuremaks seenesaagiks ja sa lahkud metsast peaaegu tühjadega kätega, kui sa ei korja ära lambatatikuid, mida sa tavaliselt ei teeks.
Teine seadus: Peata auto suvalises metsavahes kinni ja mine metsa noata, korvita ning hästi väikese ajalimiidiga ning sa ei jõua seeni kokku korjata. Viska või riided seljast ja seo käiseidpidi kokku.
Meie rekord seenelkäik - 25 min ja kuhjaga pannitäis seeni. Ma võin selle koha nime ka öelda. Tindimurru!

2 kommentaari:

maris ütles ...

häh me jätsime need kõik metsa, sest arvasime, et tegemist on kärbseseentega. võru ju.
olete ikka elus?

Lupetta ütles ...

Võru ei olnud sealt kuigi kaugel enam tõesti.:-) Kuid selle kitsemampliga on nii, et mina avastasin tema hääd söögiomadused ka alles hiljuti, kui mulle sõbrad(kallid) kinkisid soomlaste poolt kirjutatud paksu söögiseente raamatu. Kitsemampel on kohutavalt produktiivne ja ma kohe tahtsin teada, et mis seen see on, mida nii häbiväärselt palju metsa minust maha jääb. Selgus, et see on veel parem söögiseen(tärnide järgi) kui kuuseriisikas. Asi on muidugi maitses. Noh kellele kuidas. Mina soovitan, nad ussitavad suht vähe ka.