2006-03-19

See lind, kes Mustamäel mu akna taga praegu hommikuti reipalt srüiiiiit venitab, on rohevint. Talve a'al on linde vähe. Eriti laululinde, sestap on kerge eristada kui uus heli hakkab tavapärasest taustast välja kostma. No ega siin linnas pole ju mingit valikult. Talvel part, kajaks ja vares. Võta üks ja viska teist. Ei ole ükski mulle eriti sümpaatne. Part veel oli enne seda linnugripiohtu. Veebruaris aga kui veab, võib näha siidisaba, ühte mu lemmikut. Rasva- ja sinitihasepoisid on vist nendest aastaringi siin elutsevatest lindudest kõige sümpaatsemad. Musträstas on muide ka koguaeg siin, aga enamasti seda ei teata, sest suurepärasest kevadisest lauljast saab talvel täielik tummahammas- must ja natuke võõristust tekitav lind.
Kui kalendrisse vaadata, peaks homme kevad hakkama. Tunda küll ei ole. Ainuke lootustandev signaal on minu jaoks seesama srüiiit. Nojah päev on pikem. Aga milleks see katkematu lumesadu? Ja millal lõpeb see viirushaiguste jama meie peres? Alates jaanuari kespaigast väikeste vaheaegadega siiamaani välja. Ja ikka kolmekaupa. Meil on vist terve viiruste galerii nüüd ammendatud. Loodetavasti.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nojah, aga lindude ränne ja koos sellega ka linnugripi hiilgeajad pole siinkandis veel kätte jõudnudki:(

Lupetta ütles ...

Kui ma veelinde just rõngastama ei lähe, siis ma loodan sellest ikkagi pääseda.;-) Kuigi see töö pole mulle võõras.

Kuutroll ütles ...

Täna hommikul Nijmegenis lärmas kah üks akna taga, nii et vähe polnud. Uni oli kohe kadunud. Aga kes ta oli, vot ei oska ütelda.

Kateriviteri ütles ...

ikka kuldnokk oli Nijmegenis, see kõige suurem papagoi :)
mul on pilt.ee-s rohevindist terve seeria talvepakasega köögiaknast pildistatud, aga laul ju sinna peale ei jäänud...