2006-02-28

Edekabel

Mulle ka edetabelid meeldivad nagu Triibikulegi. Ainult lemmiklaulja ja ansambli küsimustele ma pole nõus vastama. Selle kohta on omaette skisofreeniline lugu mul rääkida. (teienkord)
Niisiis.
4 töökohta:
*Vasula Sohvoosi kartulivõtja nr.21
*Molekulaarbioloogia õppetooli katseklaasipesija
*Mikroobi- ja üldise Biokeemia
õppetoolis hallitusekülvaja (vanemlaborant)
*rasedate naiste sõeluja ( laborispetsialist)

4 filmi, mida ikka ja uuesti vaataksin:( seda ma olen harjutanud)
*"Neli pulma ja üks matus"
*"Inglise patsient"
*"A Room With A View"
*"Uksed sulguvad"

4 kohta, kus ma olen elanud:
*Tallinnas A.H.Tammsaare teel
*Tartus F.R.Kreutzwaldi tn
*Tamsalus A.Haava tn
*Tartus Tähtvere tn ( see ei sobi üldse eelneva kirjandusliku õhustikuga)

4 teleseriaali, mis meeldivad:
*Oru valitsejad
*Seks ja linn
*Kontor
*Pahad tüdrukud

4 saiti, mida iga päev külastan:
google.com
kodutriibik.blogspot.com
ilm.ee
astro.com

4 kohta, kus olen käinud puhkamas
:
Sotsi
Hiiumaa
Pärnu
Rhodos

4 lemmiktoitu:
*oma tehtud kotletid ja türgioad
*praetud suvekõrvits
*murakamoos
*seenepizza veiniga
( mannavaht ka)

4 kohta, kus praegu tahaksin olla ( loomulikult siit ära)

*Kiisiku ja suuskadega metsas
*Tartus kamina ees tugitoolis veini ja Kuutrolliga
*Tamsalu aias (kasvõi üksi)
*Norras (suvel)

Kes 4 veel võiksid neljast asjast kirjutada:
Kuutroll võiks küll.
Paljud võiks aga neid pole siin ju.
Äkki Punane Hanrahan ?

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga ma olen seda juba teinud:) Nimelt siin: http://afrodisiax.wordpress.com/wp-inst/index.php?s=neljatest&searchbutton=Go%21

Lupetta ütles ...

Selge! Reetmine!! (ütleks "nuustikuga" Võlur Kolmes Apelsinis selle peale) :-)

Lupetta ütles ...

Ja ma mõtlesin, et kas panen Kieslowsky "Sinine", mis on mulle suurt mõju avaldanud, aga oma sünguse tõttu ma ei vaataks seda ikka ja jälle. Kuid AMELIÉ peaks raudselt olema seal listis. Ei, ma ütlen, ei saa niimoodi vägisi pressida oma lemmikuid neljaks.

Kuutroll ütles ...

Nii. Selge. Reetmine. Provokatsioon. Kui nüüd mina ka oma edekabeli siia üles loeksin, siis oleks ju Lupetta oma esireast läinud :-(. Aga kes see kommentaare ikka loeb. Nii et nokk kinni saba lahti. Aga neist asjust ma ei oska küll artiklit kirjutada, nii et panen ikka kommentaari.

Kus ma praegu tahaksin olla? Ma loodan mõelda, et olen seal kus tahan ;-) Aga kamin köeb, ja nuriseda põhjust ei ole. Maal võiks olla. Või Itaalias. Aga seal on vist praegu kah suhteliselt jahe.

Ma kardan, et ma ei suuda toidu nime ja maitset ja välimust omavahel kokku viia. Selle jääb see punkt vahele.

Eestist väljas ei ole puhkamas käinud.

Elanud olen Tartus. Aga mida head ütleb Sõpruse puiestee? Aga Tähtvere on vägagi kirjanduslik. Vähemalt K.E. Söödi kabinet.

Ma mõtlesin alguses, et mis need teleseriaalid on. Et ma ei teagi nelja seriaali. Lõpuks tuli mõni ikka meelde. X Files oli päris hea, aga lõpupoole muutus tüütuks seegi. Seks ja linn oli jah päris hea. Ally McBeal.

Tahaks vaadata uuesti filmi "Kodanluse diskreetne võlu". See oli väga ammu kui ma seda nägin.

Aga üldiselt mulle ei meeldi edekabelid. Ja muide, seda kommentaari hakkasin ma kirjutama ammu enne, kui Lupetta oma kommentaariga jõudis hõigata "Reetmine!". Lihtsalt, eile ei lasknud see koht mind oma nime all sisse (ei, ma ei unustanud parooli ära, täna lasi küll. Ta lihtsalt kiusas).