2005-08-01

12-nes Viljandi Folk


Kui üldse elus, midagi kindlat on, siis on see Viljandi Folk. See on järele proovitud ja garanteerib alati positiivse elamuse. Igatahes Eesti Psühhiaatrite Selts soovitab. See pole võimalik, et sealt pettununa ja kurvana naastakse. Kui elamus ei saabu alati lavalt siis võib see saabuda vabalt kahe lava vahelt. See ongi Folgi fenomen, et Folk on seal õhus ümberringi. Olen küll täiesti nõus Andrei Hvostoviga, kes viimases EE-s avaldas arvamust justkui oleks kohati tundnunud, et hoopis ennustatud tromb olnud Folgi põhiesineja. Õnneks seda ei saabunud, küll aga olid kohal kõik muud esinejad: nunnud taadid Prantsusmaalt oma naljajuttudga, kolm kirglikku viiuldajat Norrast, šoti bänd ja moldova virtuoosid. Ma ei saa midagi teha aga ma olen ikka absoluutselt norra rahvamuusika fänn. Valkyrien Allstars'i esimestest nootidest alates olin nende "ande vang".

Kommentaare ei ole: